Návštěva knihovny (3)

05.03.2014 09:25

Tento projekt je z dílny Michelle M.

Je to projekt nepravidelný, jehož cílem je vyfotit knihy, které jsem si půjčila v knihovně.

 

Opět jsem zabloudila v úterý do knihovny, musela jsem jít vrátit knihy. No a samozřejmě jsem si také něco naoplátku odnesla. Odnesla bych si toho daleko více, ale zřejmě bych to nestihla vše přečíst a tak jsem je nechala ležet v regálech. 

 

 

 

 

Tyto krásky, jsem objevila náhodou v Rokycanské knihovně a nemohla jsem je tam nechat. Už se na ně moc těším, největší problém je ten, že nevím s kterou knihou mám vůbec začít.

 

 

 

 

 

 

 

No a tyto dvě krásky jsem si odnesla z Plzeňské vědecké knihovny. Jsem na ně zvědavá, zvláště pak na kuchařku Jíme zdravě. Chci začít jíst trochu zdravěji než-li doposud a ráda se nechám inspirovat.

Návštěva knihovny (3)

Krásné knihy!

Wer. (https://wer-books.blogspot.cz/) | 05.03.2014

Rudá jako rubín na mě doma čeká už téměř rok. Musím se k ní někdy dohrabat. :) Kniha Jak mi pan Darcy zlomil srdce bych si ráda přečetla. :)

Re: Krásné knihy!

Soňule | 05.03.2014

Rudá jako rubín a její kolegyně na mne vykoukla úplnou náhodou. Zatím jsem jen na oko přečetla první čtyři stránky a musím říct, že vypadá docela dobře. Na knihu Jak mi pan Darcy zlomil srdce se moc těším :-) a jsem zvědavá jaká bude.

Knihovna

Bastera | 05.03.2014

Pěkné knihy, Rudou jsem četla a musím si pořídit i zbytek série :) Taky se snažím jíst zdravěji a baví mě to, i když toho času je tak málo :(

Re: Knihovna

Soňule | 05.03.2014

Já jsem si původně chtěla koupit Rudou jako rubín a zbytek série, ale když na mne vykoukla v knihovně, nemohla jsem ji tam nechat. Pokud mě uchvátí, tak si ji pak také koupím.

Přidat nový příspěvek