Návštěva knihovny (2)

29.01.2014 11:21

Tento projekt je z dílny Michelle M.

Je to projekt nepravidelný, jehož cílem je vyfotit knihy, které jsem si půjčila v knihovně.

 

 

V pondělí jsem navštívila knihovnu a objevila jsem tyto tři kousky, které jsem tam prostě nemohla nechat. Jsem opět zvědavá, zda je stihnu přečíst a udělat na ně recenze, protože přednost mají samozřejmě recenzní výtisky.

Jelikož jsem zavítala 30.1. 2014 do knihovna v Rokycanech, přinesla jsem si domů těchto šest nádherných kousků. Nemohla jsem je tam přeci nechat. Jsem zvědavá, zda je vůbec stihnu přečíst. 

 

 

Návštěva knihovny (2)

Zombie b.

Wer. | 31.01.2014

Zombie blondýny jsem četla asi před 2 lety, ale moc se mi líbila. :)

Re: Zombie b.

Soňule | 02.02.2014

Takže se mám na co těšit?? To jsem ráda :-).

t

sisi | 31.01.2014

to nechapu proc si knihy pujcujes kdyz vis ze se k nim s nejvetsi pravdepodobnosti nedostanes ? :D udela to takhle 10lidi a ostatni nemaji co číst :(

Re: t

Soňule | 02.02.2014

Většinou to stíhám, ale někdy se stane, že né všechny knihy stihnu přečíst :-). Hold stává se :-)

Přidat nový příspěvek