Knižní přírůstky (3)

27.02.2014 08:35

Knižní přírůstky, jak jsem se dozvěděla je projekt vymyšlený Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

Jde o to, vzít si nově pořízené knihy za daný měsíc (darované, koupené, recenzní výtisky a nebo vyměněné), vyfotit je a přidat k nim třeba i nějaký ten komentář.

 

Máme tu zase pomalu konec měsíce, ano konec měsíce února a já už vím, že žádné nové knihy nedostanu. Takže mohu udělat knižní shrnutí a tak, přispět do projektu Knižní přírůstky.

Jako první přírůstky, jsem obdržela recenzní výtisky od nakladatelství Fragment (Chladné ostří, Letopisy Narnie, Mayské proroctví). Myslím si, že jsem si tentokrát vybrala moc pěkné kousky, velmi čtivé a zajímavé.

Jako další malá várka mi přišli recenzní výtisky od nakladatelství Eminent (Detoxikace léčivými oleji, Energie pro všechny buňky). Není to klasická beletrie, jak jste zvyklí. Je to spíše zdravý životní styl a alternativní medicína, což mne velice zajímá. Už se na tyto kousky moc těším a doufám, že se budou dobře číst a budou pro mne přínosem.

A jako poslední balíček jsem obdržela výhru od nakladatelství Mladá Fronta (Nabíječ, Už se nikdy nevrátí). Neskutečně mne tato výhra potěšila, jelikož jsem ve svém životě ještě nic nevyhrála. Moje první výhra ...huráááá. Ještě teď jsem z toho nadšená a skáču metr vysoko.

 

Knižní přírůstky (3)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek