Knižní přírůstky (4)

27.03.2014 13:23

Knižní přírůstky, jak jsem se dozvěděla je projekt vymyšlený Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

Jde o to, vzít si nově pořízené knihy za daný měsíc (darované, koupené, recenzní výtisky a nebo vyměněné), vyfotit je a přidat k nim třeba i nějaký ten komentář.

 

Pomalu se nám blíží konec měsíce března a to značí také nové knižní přírůstky. Tento měsíc se mi jich moc nesešlo, spíše jsem navštívila knihovny a vypůjčila si knihy tam. Ale i tak, jich pár mám. Jdeme se na ně podívat.

Samozřejmě také nesmím zapomenout na jeden recenzní výtisk, který jsem obdržela od nakladatelství Galatea. Více recenzních výtisků jsem tento měsíc nechtěla. Chci se hlavně teď věnovat svým a půjčeným knihám. Trochu jsem je zanedbala.

 

Knižní přírůstky (4)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek