Knižní přírůstky (1)

31.12.2013 20:42

 

Knižní přírůstky, jak jsem se dozvěděla je projekt vymyšlený Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

Jde o to, vzít si nově pořízené knihy za daný měsíc (darované, koupené, recenzní výtisky a nebo vyměněné), vyfotit je a přidat k nim třeba i nějaký ten komentář.

 

 

Měsíc Prosinec byl pro mne překvapujícím měsícem. Navázala jsem spolupráci s nakladatelstvím Fragment a tím pádem mi byli zaslány recenzní výtisky. Má knihovna se může těšit na dva nové přírůstky. Tímto děkuji nakladatelství Fragment.

Obdržela jsem tyto knihy:

S hlavou v oblacích (pejru) od Kateřiny Petrusové a Deník špatné matky od Stephanie Calmanové

 

Asi jsem byla hodná (jako každý rok :-)) a pod stromeček jsem od Ježíška dostala ještě tyto knížní přírůstky. Mám z nich ohromnou radost, hlavně ze série Stopy hrůzy, jelikož v dnešní době se už myslím nevydávají a tak jsou tyto knihy pro mne cenné a jsem ráda že jsem je objevila.